Στο Ali Pasha Hotel προτεραιότητα μας είναι η εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας και για το λόγο αυτό λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τη γνώμη και τις επιθυμίες των επισκεπτών μας.
Το ξενοδοχείο μας διασφαλίζει ότι θα διαχειριστεί οποιοδήποτε παράπονο, παρατήρηση ή πρόταση για βελτίωση με σεβασμό και διακριτικότητα ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών μας.
Στόχος μας είναι η μέγιστη ικανοποίηση των προσδοκιών των επισκεπτών μας και η αποτελεσματική διαχείριση πιθανών παραπόνων που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής στο Ali Pasha Hotel. Για την αποτελεσματική διαχείριση τυχόν παραπόνων ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία.
Κάθε επισκέπτης του Ali Pasha Hotel έχει δικαίωμα να υποβάλλει κάποιο παράπονο ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:
Αρχικά ο επισκέπτης ενημερώνει την υποδοχή του ξενοδοχείου επιδιώκοντας μια άμεση λύση στο πρόβλημα.
Εάν μια άμεση επίλυση δεν είναι δυνατή, συμπληρώνει το ειδικό έντυπο παραπόνων το οποίο βρίσκεται στην υποδοχή του ξενοδοχείου, στο οποίο θα πρέπει να περιγράψει με σαφήνεια το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί .
Εναλλακτικά μπορεί να στείλει μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ξενοδοχείου info@alipashahotel.gr δίνοντας τα στοιχεία της κράτησης (ονοματεπώνυμο, ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης και αριθμό δωματίου) καθώς και μια περιγραφή με σαφήνεια του παραπόνου, ώστε να είναι δυνατή η επίλυση του προβλήματος και κατ επέκταση η ικανοποίηση του επισκέπτη.
Τα παράπονα που υποβάλλονται είτε μέσω του ειδικού εντύπου, είτε ηλεκτρονικά, μεταβιβάζονται στον υπεύθυνο επικοινωνίας του ξενοδοχείου ο οποίος τα επεξεργάζεται και δρομολογεί την άμεση επίλυση τους απευθυνόμενος στο αντίστοιχο τμήμα του ξενοδοχείου.
Για την πορεία εξέλιξης του παραπόνου αποστέλλεται επίσημη απάντηση από το ξενοδοχείο εντός 10 ημερών.